STOCKHOLM! <3

Ska snart sova, fast klockan bara är tio öer nio. Är sjuukt trött ! Hoppas jag är utvilad imorgon, så himla jobbigt att vara trött. Ska försöka göra mig en stor och bra frukost ! Man blir lite piggare iallafall, lägger upp några bilder som har minnen med sig.<3

Godnatt!

 


Adidas.<3


Saknar det, att bara kunna ringa dig och vi kunde träffas..<3


Skiter i hur jag ser ut, SAKNAR DET!<3


Donkenmat på rummet.



INTE ENS TUSEN BILDER KAN BESKRIVA HUR UNDERBART DET VAR! JAG SAKNAR ALLT, !<3
MEN JAG HAR PLANER INFÖR HÖSTLOVET, ELLER VAD SÄGER DU FRIDA? :D <3

Kommentarer
Postat av: Frida

fyfan vad jag saknar dig! Inser det nu hur jävla kul det va!<33 Höstlovet måste bara funka!!

2009-09-17 @ 16:44:38
URL: http://ffriidanilsson.blogg.se/

Kommentera här är du söt!:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

Din mail?: (publiceras inte!)

Din blogg?:

Skriv en söt kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0