Söndag!

Godmorgon! Idag ska jag ut och gå med Linnéa och kanske vara med henne efter(?) Sen blir det att kolla på fotboll klockan fyra och se "Ensam mamma söker" Och så ska jag hinna blogga mycket. Är lite snuvig och ibland har jag lite ont i halsen, men annars mår jag bra. Hoppas jag inte blir sjuk tills imorgon, eftersom vi har skolfoto då! Måste även välja ut kläder, men byxorna spelar ingen roll vad det är för några för står ändå varje år, så man ser dom inte. Nu ska jag gå ner och äta frukost,(som jag inte gjorde igår,inte bra!) så vi hörs efter jag fixat iordning mig! Puss.♥



Bea och jag,gammal bild!♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice

SV: hehe inte på den här bilden ;)<3

2009-09-13 @ 09:51:54
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera här är du söt!:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

Din mail?: (publiceras inte!)

Din blogg?:

Skriv en söt kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0