onsdaaaag.

Tjooooooo ! Dagen har varit bra, vi fick tårta i skolan. mohahha, bäst !
det gjorde min dag,eller inte ? Och jag stör mig så jävla mycket på en viss person i min klass.
så jävla äcklig, och ful ! jag vet att man inte ska vilja att någon dör, men hon är verkligen sååå usch !
ikväll blire att plugga , men jag kommer inte fatta något (?) sen ska jag se iiiidool, erik grönwall är så himla gullig ! jag vet att min blogg är himla dålig just nu, men jag vet inte om jag ska börja om med en ny blogg ?
kanske den ska etta emmaaas.blogg.se är trött på emmamatildaolivia. plus att jag ska fixa en ny header !
nej men ska tänka på det .

uppdaterar seeeunare !
/ emmafemma



Bild sen jul 08..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vem? Du kan säga för jag behöver inte ens publicera!

2009-09-24 @ 12:24:32
URL: http://wwwhonkallaslinni.blogg.seg.se

Kommentera här är du söt!:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

Din mail?: (publiceras inte!)

Din blogg?:

Skriv en söt kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0