Lördag!

Godmorgon på er! :) Vaknade väldigt tidigt idag, klockan halv åtta. :S
Har ont i huvudet m.m. ;/ Men vi ska till farmor idag, äta och sånt där. Ikväll blir det kanske att vara med Linnéa?
Får se,' annars är det någon som vill träffas? Är det bara jag som inte pallar med gamla tanter,som bara gnäller om en massa saker? Och dom tror att bara för att dom är gamla, ' ska alla flytta sig från ägen om dom kommer med en rullator. Jag pallar inte med sånt!!! Puuuuhhhhhh, vad trött jag är. Och jag fattar inte vad som är så bra med kändisdjunglen, dom är ffs inte ens i en djungel. Man ser ju hur fejk det är! Men nu ska jag fixa mig och sminka mig.

Pussheej,'/Emma. 

Kommentarer

Kommentera här är du söt!:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

Din mail?: (publiceras inte!)

Din blogg?:

Skriv en söt kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0