Godmorgon!

Godmorgon! Är så himla trött, skulle bara vilja ligga i en varm, skön säng hela dagen! Men det går inte, eftersom jag ska till skolan om 20 minuter. Så får snabba mig att skriva, eftersom jag måste fixa iordning mig också lite. Vi har hemkunskap, som jag skrev idag. Tror det är första timmen, är inte riktigt säker. Och sen har vi gympa, ganska roligt beror på vad vi ska göra! =) Nu ska jag skynda mig, måste packa ner alla saker! Vi hörs efter skolan!

Pussar!/Emma



En gammal bild..=) Dagens outfit ska ni få se efter skolan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ont i magen är aldrig kul :P

2009-09-01 @ 10:08:19
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera här är du söt!:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

Din mail?: (publiceras inte!)

Din blogg?:

Skriv en söt kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0