Fredag 11/9

Godmorgon på er söta läsare! :) I helgen ska jag bloggen förnyas, design och allt! Jag ska uppdatera bra m.m. Så håll ut tills imorgon iallafall! =) Idag är det skoljoggen i skolan, så jag har med mig kläder som jag ska byta om till efter skoljoggen, eftersom jag har på mig kläderna jag ska ha på skoljoggen nu. Vad ska ni göra för roligt i helgen då? :) Jag ska fixa med bloggen, vara med någon kompis kanske och städa mitt rum lite. Annars är det bara lugnt här i Småland. Gud vad trött jag är idag, men det är jag nog efter skoljoggen också, 2 och en halv km typ. ;) Ha en bra dag,så hörs vi i eftermiddag!♥


Kommentarer
Postat av: Neah

Nej :s deras utseende bara så äckligt

2009-09-11 @ 08:02:17
URL: http://linnearunermark.blogg.se.
Postat av: linda

hehe, jo hon var hemma, :) fast de satt och tittade på fotboll, vilket inte roade mig särskilt mycket :P

2009-09-11 @ 08:26:17
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera här är du söt!:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

Din mail?: (publiceras inte!)

Din blogg?:

Skriv en söt kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0