090905

Godmorgon! Vaknade för tio minuter sen ungefär, har sovit himla gott. Har ni? Hade lite ont i halsen när jag vaknade men nu har det mesta gått om! Jag vill inte bli sjuk. Idag blir det då Kalmar och bio. Ska bli himla roligt att gå på bio,var länge sen! :) Så kommer inte komma hem förräns ikväll, bion börjar kvart i sex. Så är kanske hemma åtta-halv nio. Men jag bloggar när jag kommer hem + att jag kanske hinner blogga efter vi har varit på Bergadagen lite, innan vi åker till kalmar! Jag ska försöka! Nu ska jag logga in på msn, och se om någon rolig är inne.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: man samlar poäng :)

2009-09-05 @ 09:24:02
URL: http://www.dottern.se

Kommentera här är du söt!:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

Din mail?: (publiceras inte!)

Din blogg?:

Skriv en söt kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0