Klar och fräsch!

Hejsan !
Har skött om mig själv hela kvällen,började med ett bad,sen smörjde jag in mig med body lotion, hade fotbad,klippte,filade och målade tånaglarna,smörjde in fötterna och sitter nu med strumpor på!
Det var väldigt skönt att bara ta hand om sig själv en kväll,och inte tänka på något annat. Hittade öven två jättefina klockor pappa gedde mamma för länge sen,hade tänkt visa dom jag blev kär i dom direkt. Snart ska jag plugga och äta lite.

PUSS.



Dålig kvalité på webben,men kan visa lite fler bilder jag tagit med webben på mig. (:p)



Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hehe okej, det var en del :P

Idag har jag varit i skolan och sen på fotbollsträning, sjd? :)

2009-08-24 @ 19:54:37
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera här är du söt!:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

Din mail?: (publiceras inte!)

Din blogg?:

Skriv en söt kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0