Hemma hos Linnéa.

Hejsan ! Sitter hemma hos Linnéa.Ska berätta lite om dagen.' Jag och Linnéa gick & la oss klockan halv elva igår,sen somnade vi med taklampan tänd & allt,vaknade klockan fyra. Gick upp & borstade tänderna,igck tillbaka och somnade om till klockan åtta. Gick upp & satt lite vid datorn. Sen vid tio typ åkte vi till farmor,var ute & tog lite kort m.m och sen åkte vi hem vid halv tre ungefär. Då släppte pappa av oss hos Linnéa. Vi åt kräftor & räkor, sen gick vi ut och tog kort.Sen kom jag på idén att vi kunde gå & köpa godis!(y) Så vi gick ända till konsum, och höhö det tog lite längre tid he, pågrund av en sak. ' ;) När vi kom hem åt vi lite godis, satt ute på altan och kollade på hennes pappa facebook & Linnéa hjälpte honom att skriva lite. Sen precis när jag skulle ringa hem ringde Cornelia, jag hade slått mit hemnummer och allt, och precis då ringde det. ' Haha, så fick vänta tills dom pratat klart & sen ringa hem. Skulle snacka med mamma lite. & vi ska sova hemma hos mig,vi tänkte sova här men Linnéa har sina saker hos mig,och vi pallar inte gå hem till mig & sen tillbaka. Lata? ;) Jao! Men klockan åtta typ kommer Cornelia för hon ska hämta sitt paket, :) Vid nio kanske,drar vi hem till mig. Blir en massa snack, film eller datorn?

Pusshej!/Emma



Kommentarer

Kommentera här är du söt!:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

Din mail?: (publiceras inte!)

Din blogg?:

Skriv en söt kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0